سلام
نوشته شده توسط : مصطفی

سلام دوستان عزیزم.

من به زودی با یه عالمه حرف تازه میام.

آموزش

ترانه

و خیلی چیز های قشنگ ...

به زودی میام باهاتون کلی حرف دارم ...

موفق باشید مصطفی





:: بازدید از این مطلب : 1012
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 دی 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
kosar در تاریخ : 1392/9/16/6 - - گفته است :
سلام اینو بخونید:





البته من ننوشتما یکی برام فرستاده





ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس





http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.....

/weblog/file/img/m.jpg
مدیر در تاریخ : 1392/5/21/1 - - گفته است :
سلام
با تبریک خدمت شما و تشکر برای وبلاگ خوب و پر محتواتون.
وب سایت مرجع ابزار و قالب افتتاح شد
توی این وب سایت میتونین خدماتی از جمله قالب و ابزار و ابزار زیباسازی پیدا کنین
خوشحال میشیم تشریف بیارین
t-4-k.i-r
لطفا برای ورود خط های تیره بین حروف آدرس رو بردارین

/weblog/file/img/m.jpg
علی در تاریخ : 1392/5/4/5 - - گفته است :
با سلام

دوست عزیز وبلاگ بسیار زیبا و جالبی داری اگه دوست داشتی با من تبادل لینک کن من برای تبادل لینک با دوستان گلم یه سایت تبادل لینک شبکه ای زدم که تو ایران برای اولین بار هست کافیه بری به آدرس زیر :
http://ali.mikhakclick.tk
و طبق مراحل گفته شده با من تبادل لینک کنی . مرسی ازت .

دوستدار همیشگی وبلاگتون : علی

http://ali.mikhakclick.tk

/weblog/file/img/m.jpg
یلدا در تاریخ : 1392/4/18/2 - - گفته است :
سلام عزیز.
وب قشنگی داری. خوش سلیقه ای.
من تو وبم شعرا و مطالب دست نوشته ی خودمو گذاشتم.
خوشحال میشم بیای نظرتو بگی.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: